ליסינג מימוני לרכבים – לא מה שאתם חושבים!

ליסינג מימוני לרכבים – לא מה שאתם חושבים!

למי זה באמת מתאים ?

ליסינג מימוני במילים פשוטות הנו עסקה לחכירת רכב. במסגרתה הלקוח שחוכר את הרכב, משלם תשלום חודשי קבוע עבור העמדת הרכב לשימושו. התשלומים שמשולמים לחברת הליסינג יהיו בגין המרכיבים המימוניים בלבד ולא יכללו תשלומים כלשהם על שירותים כאלה או אחרים .הלקוח ידרש לרכוש על חשבונו ביטוחים , טיפולים וכדו‘. חשוב לדעת כי משתמשים במונח ליסינג מימוני בשני מובנים .

כמוצר שיווקי – השימוש במושג ,ליסינג המימוני, נפוץ מאוד במגוון הצעות לרכישת רכב של חברות רכב וליסינג .רוב העיסקאות וההצעות המוצעות כלל לא נחשבות כליסינג מימוני לצורך חישוב ההוצאות מול רשויות המס. אלו למעשה עסקאות והצעות לרכישת רכב במימון חוץ בנקאי וכך הן צריכות להבחן. מוצר חשבונאי – הליסינג המימוני משמעותו קבלת הטבות באופן החישוב של הוצאות הרכישה של הרכב . חשוב לדעת כי תוכנו להנות מההטבות רק בתנאי שהעסקה עומדת במספר כללים והנחיות של רשויות המס.

היתרונות הבולטים של שיטת הליסינג המימוני?

הליסינג המימוני מקנה האצת פחת = הטבת מיסוי משמעותית. פינוי מסגרת האשראי הבנקאית לצרכים העיסקיים .מסלול תשלומים המאפשר תזרים מזומנים נוח וללא הוצאה חד פעמית .המסלול הנו ללא מגבלת ק״מ .הוצאות האחזקה של הרכב נרכשות בניפרד ובהתאם לשימוש לכם בפועל (ולא כפי שמקובל במסלולים הכוללים שירותים ,שבהם משלמים מראש עבור כלל השירותים. בנוסף אתם תדרשו לשלם קנסות על חריגה ומצד שני לא תזוכו במקרה של שימוש מופחת). לסיכום :המסלול המימוני הינו מסלול נוח ומאוד משתלם לעסק שמעוניין בעיסקה שמתוכננת בצורה מקצועית וכלכלית.

שיתוף

פוסטים אחרונים

ליסינג לרכב חשמלי

האם כדאי לעשות ליסינג לרכב חשמלי? הרכב החשמלי הולך וצובר תאוצה ונראה יותר ויותר בכבישי

צור קשר

03-5542211

רוצים לדבר איתנו?
התקשרו 03-544-2211

או מלאו את הפרטים ונציגינו יחזרו
אליכם בהקדם