איך קונים רכב חדש ואיזה ליסינג מתאים לכם

איך קונים רכב חדש ואיזה ליסינג מתאים לכם.

אם אתם מתכננים להצטייד ברכב חדש והתחלתם לבדוק איזה רכב מתאים לכם ומה הדרך הכי טובה לקנות אותו ,אז בוודאי כבר אתכם יודעים שהיום כמעט כולם עושים את זה ב”ליסינג”. יש מספר שיטות מוכרות של “ליסינג” שנקראות ליסינג תפעולי ,ליסינג מימוני , ליסינג פרטי , ליסינג עסקי ושמות שיווקיים נוספים ורבים. מספר החברות שמציעות את מוצרי הליסינג לסוגיו היא עצומה . היום אתם יכולים למצוא את עצמכם בודקים ומתלבטים בין חברות הליסינג, חברות ההשכרה , חברות במימון , בנקים , יבואני הרכב ועוד רבים אחרים .כולם מבטיחים שלל של הבטחות , מציעים הצעות מפתות ובעיקר מתארים לכם שאצלם תקבלו את העיסקה הכי מתאימה עבורכם , הכי משתלמת ו״תפורה״ במיוחד עבורכם. אז זהו , שלא!

הכנו עבורכם כמה עצות שיעזרו לכם לצאת עם העיסקה הכי מתאימה עבורכם .ואם תרצו שמישהו יעשה זאת עבורכם  תפנו ל”יועץ ליסינג ורכב” מקצועי שידע להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר. 

לפני שמתחילים בוחרים את הרכב המתאים – כל החברות המשווקות כלי רכב מעוניינות למכור את הרכבים והדגמים שנמצאים במלאי שלהן . לרוב אלה רכבים ברמות גימור בסיסיות ו״דלות״ באביזרי הנוחות והבטיחות המיועדות לציי רכב גדולים ולמשתמשי הליסינג . אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם רכב כזה כדאי שתעשו ״שעורי בית״ ,תכירו את השוני בין הדגמים השונים ותגיעו מראש עם הבחירה שלכם . בחלק מהחברות תוכלו לקבל הצעה לרכב והדגם שאותו בחרתם גם אם הוא לא נמצא במלאי שלהן.

כמה אתם מתכננים לנסוע     הרוב המוחלט של של עיסקאות הליסינג מחושבות ומתאימות למשתמש ״קל״ ברכב , כזה שנוסע מעט מאוד וצורך מעט מאוד שירות .במידה ואתם נוסעים ״הרבה״ (יותר מ 20,000 ק״מ בשנה) תגלו שרוב העיסקאות יהפכו להיות מאוד יקרות ולא אטרקטיביות. אם אתם לא רוצים להיות מופתעים כדאי שהעיסקה מראש תהיה מתאימה לכמות הנסיעה שלכם . אם אתם לא יודעים כמהאתם אמורים לנסוע או אתם עומדים בפני שינויים בכמות הנסיעות , העיסקאות האלה לא יתאימו לכם .ליסינג לצרכים עיסקיים? – במידה ואתם צריכים רכב לעסק שלכם , כדאי שתשימו לב שרוב העיסקאות ורוב החברות המציעות שירותי ליסינג פונות יותר ויותר ללקוח הפרטי והן מוותרות על הלקוח העיסקי. חשוב לשים שחלק ניכר מה עיסקאות הקיימות כיום לא יעמדו במבחן ההוצאה המוכרת לעסק . כדאי לכם לודא מראש האם בעיסקה כזאת או אחרת יוכרו הוצאות הרכב במלואם.תיכנון כספי נכון – כל עסקאות הליסינג בנויות מתשלומים המבוססים על מקדמה , תשלום חודשי ותשלום בלון בסוף תקופת הליסינג . הנטייה היא לבחור במסלול עם מקדמה נמוכה ותשלום חודשי נמוך מה שמגדיל באופן משמעותי את הבלון בסוף תקופת הליסינג. הלוואת בלון גבוהה מדי יכולה להעמיד אתכם במצב ששווי הרכב יהיה נמוך מיתר ההלוואה שלכם . למעשה במצב כזה תוותרו עם יתרת חוב שלא תכננתם מראש . קניית שירותים נוספים – חלק מעיסקאות הליסינג מוצעות כנגד תשלום נוסף בעבור שירותים כמו ביטוח ותחזוקה של הרכב . חשוב לבדוק ולדעת מראש מה כוללים השירותים שקניתם ובעיקר לדעת מה לא כלול בחבילת השירות . חשוב לדעת שחבילות השירות הינן מוגבלות ולעיתים חלקיות , מה שמשאיר לעיתים באחריותכם ועל חשבונכם את הוצאות אחזקה והשימוש הגבוהות והבילתי צפויות .מומלץ מאוד להתיעץ –  כדאי שתתייעצו עם יועץ ליסינג ורכב לפני שתבחרו באחד ממסלולי הליסינג ותקחו על עצמכם התחייבות כספית לא מבוטלת . הוצאות הרכב והמימון שלו הן מההוצאות הגדולות ביותר של משקי הבית והעסקים בישראל . ההתקשרות החוזית והתנאים של העיסקאות הינם מורכבים ועלולים לחשוף אתכם לשלל של אירועים עם משמעות כספית גדולה במיוחד . זאת בהחלט סיבה מספיק טובה להשקיע מחשבה ואף לפנות למומחים לנושא ולקבל יעוץ .

שיתוף

פוסטים אחרונים

ליסינג לרכב חשמלי

האם כדאי לעשות ליסינג לרכב חשמלי? הרכב החשמלי הולך וצובר תאוצה ונראה יותר ויותר בכבישי

צור קשר

03-5542211

רוצים לדבר איתנו?
התקשרו 03-544-2211

או מלאו את הפרטים ונציגינו יחזרו
אליכם בהקדם